dinsdag 20 december 2011

Canna Went Al Snel

Wat een dappere meid is ze ! Ze is hier nog maar net, maar die tijd lijkt al langer, zo snel weet ze te wennen aan alle nieuwe dingen. Gisteren heb ik haar drie keer uitgelaten en 's middags deed ze voor de eerste keer haar behoefte buiten. Brave meid, zo hoort het ! En 's avonds toen ik haar buiten neerzette na haar twee trappen naar beneden getild te hebben , begon ze al gelijk een spurt te nemen. Snuffelen en snuiven, joepie wat een hoop lekkere luchtjes. Vooral bij putten stopt ze even lekker haar neus erin.

Vanmorgen ben ik vroeg opgestaan, maar zo te zien had madam nog even zin in uitslapen. Ik wachtte maar even tot het licht was en daar ging ze hoor ! Ze lijkt toch wel wat jachtinstinct te hebben, ze wilde al graag achter de duiven en enkele kauwen aan.Voor alle zekerheid heeft ze een halsbandje en een tuigje met twee lijnen om, ik moet er niet aan denken dat ze losschiet.
Wat later op de ochtend moest ik voor een afspraak een half uurtje weg, ze ging zonder morren in de bench. Ze vindt alles prima en de bench is voor haar ook een fijn plekje.
Toen ik terugkwam lag ze te kwispelen !
En in tegenstelling tot gisteren - waarbij ze bijna niet van haar hondenkussen afkwam - begon ze vanmiddag zowaar een beetje rond te lopen in huis en liep ze voor het eerst de keuken in.
Ze went al snel, dat is duidelijk !

2 opmerkingen:

  1. hey,
    wat intresant een hond uit spanje, hoop dat ze het goed krijgt bij je, maar dat lukt volgens mij wel haha.

    ik ga je zeker volgen, heb je via hondenforum gevonden. zit zelf ook op blogspot met mijn golden retriever pup.

    x amanda
    http://milodehond.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, al een reactie. Wat leuk ! Zit inderdaad op het hondenforum en ook op buitenlandsehonden.nl. Ga zo even op jouw blog kijken. Fijne feestdagen !

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.