zondag 6 januari 2013

Oud En Nieuw Overleefd Dankzij Alprazolam

Was met de kerstdagen en de jaarwisseling weer met Canna in Arnhem en ik had vlak voor Kerst voor de zekerheid wat alprazolam gehaald bij de dierenartspraktijk op de Velperweg.
De middeltjes die ik al eerder gebruikte gaven me weinig vertrouwen in een goede afloop van het komende oudjaar....en wat een hoop en hard geknal was het dit keer !
Moest een dag voor oudjaar Canna al een groot deel van de alprazolam geven, zodat ik op oudjaar zelf 's ochtends weer een ritje heb gemaakt naar de Velperweg om wat extra tabletten te halen ( tabletten van 0.25 mg ).
Op oudjaar zelf ben ik alleen 's ochtends vroeg naar buiten geweest, de rest van de dag durfde Canna niet meer naar buiten, zelfs niet in de tuin. Dankzij de alprazolam was Canna een stuk rustiger, niet meer dat gehijg en getril. Wel de hele dag op de bank, strak tegen ons aan......
Afijn, volgend jaar misschien maar naar Texel, waar mijn zus en zwager een vakantiehuisje bezitten, vlakbij De Slufter. Lijkt mij een stuk rustiger....

Oh, nog de beste wensen !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.