zaterdag 14 april 2012

Voor Het Eerst Een Stukje Fietsen Met Canna

Zat al langer in mijn hoofd : fietsen met Canna. Vanmiddag was het dan zover, ik was ook erg nieuwsgierig hoe het zou verlopen....
De route naar het Rembrandtpark heb ik lopend afgelegd, wat ik wel gelijk vond tegenvallen was die zware transportfiets van mij....een hand aan het stuur en aan de andere hand een soms trekkende Canna die het in eerste instantie maar allemaal vreemd vond. Leuk zo'n baasje in spagaat tussen fiets en hond.....
In het park aangekomen kwam de volgende stap : fietsen en Canna in draf ernaast ! En ik moet zeggen, dat ging toch wel aardig goed voor een eerste keer ! Canna lette goed op de fiets en baasje lette goed op Canna. Bij de bekende afleidingen ( andere honden ) was het gelijk afstappen geblazen, we blijven uiteraard wel voorzichtig !
Werd wel een keer bijna met fiets en al omgetrokken ( ja Canna is sterk ! ) toen ze opeens een groepje halsbandparkieten zag zitten op het naastgelegen grasveldje. Wat deden die beesten daar toch ...?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.